Welke vragen hebben onze klanten?

Service

Q: Hoe gaat Parfumerie La Bourse om met garantie?

A: Wanneer u producten online koopt hebben wij als bedrijf garantieverplichting onze producten moeten voldoen aan wat u als koper redelijkerwijs mag verwachten.
Voldoet het product niet aan de redelijke verwachting van u als klant dan zullen wij dit kosteloos vervangen of vergoeden. Als klant heeft u de verantwoording dat u alleen defecten meldt die binnen de garantie vallen en niet zijn te wijten aan een defect door fout gebruik.


Q: Hoe kan ik een klacht indienen over een product en/of dienst?

A: Je kan een klacht indienen via het email adres info@parfumerielabourse.nl of u kunt bellen naar 010-4135893 zodra we je klacht hebben ontvangen zenden wij u een ontvangstbevestiging met aanvullende informatie.

Q: Hoelang duurt het voor dat ik een inhoudelijke reactie krijg op mijn klacht?

A: Wij geven een inhoudelijke reactie per email binnen 5 werkdagen.


Q: Hoe vaak kan ik maximaal een nieuwsbrief verwachten?

A: Onze marketing afdeling verstuurd maximaal 1 mailing per maand


Bezorging


Q: Wat is een Traceercode / Track and Trace?

A: Al onze pakketten zijn voorzien van een unieke code waarmee wij en u het pakket wat naar u wordt verzonden kan worden getraceerd.


Q: Ik heb een traceercode gehad maar deze werkt niet

A: De dag dat u de traceercode ontvangt kunt de code nog niet gebruiken. Meestal kunt u een dag nadat u de code heeft ontvangen direct in de ochtend zien waar u pakket zich bevindt.


Extra Informatie

Mocht u na 2 dagen nog geen status krijgen van uw pakket verzoeken wij u de klantenservice hiervan op de hoogte te stellen.


Q: Waar vindt ik meer informatie over binnenlandse zendingen?

A: Wilt u meer informatie over verzendkosten kunt u contact opnemen met onze klantenservice via +3110135893 of gaat u naar de Pagina in de footer aangegeven met “Verzending Nederland”.


Q: Ik woon in het buitenland, kan ik een bestelling plaatsen?

A: Inwoners van België kunnen gewoon een bestelling online plaatsen tegen het aangegeven bezorgingstarief voor België. Inwoners van andere landen kunnen ook een bestelling plaatsen. De verzendkosten zijn hier van hoger dan de standaard verzendkosten online aangegeven. Wilt u meer informatie over verzendkosten kunt u contact opnemen met onze klantenservice via +31104135893 of gaat u naar de Pagina in de footer aangegeven met “Verzending Buitenland”.


Betalen

Q: Wat is ideal?

A: iDEAL is een betaalmethode waarmee consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van de eigen bank.


Q: Welke Banken bieden Ideal aan?

A: iDEAL is beschikbaar voor consumenten die internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. Consumenten die internetbankieren, kunnen direct gebruik maken van iDEAL.


Q: Ik heb een foutmelding ontvangen tijdens mijn iDEAL betaling. Echter, het te betalen bedrag is van mijn rekening geboekt en de webwinkelier heeft het geld niet ontvangen. Wat moet ik doen?

A: Maak u geen zorgen wij komen er samen uit. Neem contact op met ons via service@parfumerielabourse.nl of bel naar +31 78 7802322, wij zullen navraag doen bij onze Collecterende Payment Service Provider die voor ons de ideal betalingen regelt.


Q: Op welke wijze kan ik betalen?

A: U kunt betalen via Ideal of creditcard